Beslut ska tas

Tisdag idag och dagen gick fort förbi. På förmiddagen var jag och C hemma och vi tittade på Pippi och var ute i solen ett tag innan det var dags att göra sig iordning och åka till skolan. Jag åkte sedan och hämtade upp E för han och min värdmamma skulle på ett möte på skolan där C går. Mina värdföräldrar funderar nämligen på om han ska börja där. Det verkade ha gått bra och han ska vara där på Torsdag för att testa hur det är. Skulle vara bra för mig om han gick där för då kan jag hämta upp de på samma ställe när skoldagen är slut, eftersom de slutar samma tid båda två. De ska titta på en annan skola också så vi får se hur det blir.

På eftermiddagen skjutsade jag C till hennes grekiska och hon var väldigt förväntansfull :) Innan vi åkte satte hon på sig ryggsäcken och gick ut till bilen, och hon var så söt!

Nu måste jag planera mina resor som jag vill göra under de semesterdagar som jag har kvar. Eftersom att jag och mina värdföräldrar har fått information om förlängning så skulle jag tro att vi ska sätta oss ner och prata om det och då tänkte jag att då är det lika bra att ha klart med mina reseplaner. Lite jobbigt kommer det dock att bli att säga att jag inte vill förlänga, de är ju en sådan bra familj. Men jag känner att jag vill göra något annat och att jag kommer att vara klar med detta nästa år i februari.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback