Det är sagt

Har precis tittat på Idol och jag tror att det kommer bli en bra omgång det här året också :) Ska hitta på en film att titta på nu för jag är inte riktigt trött än.

Fick soppa till middag som min värdmamma hade kokat ihop under 4 timmar och efter middagen hällde hon upp det som var kvar i en burk och sa: "Du får äta hur mycket soppa du vill imorgon", hihi! Hon vill verkligen att jag ska bli frisk. Hon frågade mig också om jag hade funderat på förlängning och så. Jag berättade att jag ville åka hem när mitt år var slut och mina värdföräldrar förstod precis. E ville att jag skulle förlänga och det var jobbigt att göra honom besviken. Men vi har flera månader kvar att spendera med varandra. Min värdmamma frågade om jag kunde hjälpa de att "intervjua" de som de blir matchade med och jag vill jättegärna hjälpa de att hitta en bra Au Pair, det förtjänar dem!

Känns konstigt att de ska leta efter en ny, men samtidigt så känns det skönt att jag snart kan åka hem! Det är konstigt det här :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback