Feber

Älskar att hösten är påväg! (Ville bara säga det ;P)

Började jobba klockan 8 imorse och barnen sov till 8.30 innan de kom ner för att äta frukost. E hade ingen skola idag eftersom det är det judiska nyåret idag, så det var helgdag. Jag bytte lakan i sängarna och städerskan kom för att städa. Jag och barnen kollade på film i mitt rum medans huset blev städat. Gick sedan ner för att göra iordning lunch. C åt ingenting och hon sa att hon var jättetrött. Jag försökte få i henne någonting och sedan sa jag till henne att hon skulle gå och lägga sig. Hon sov i 1 ½ timme och hon var riktigt varm när hon vaknade så jag tog tempen och hon hade då feber. Den gick ner och efter 1 timme hade hon ingen feber längre.

E hade fiol på eftermiddagen så skjutsade honom dit. Jag och C åkte hem och min värdpappa var då hemma. Berättade för honom hur C hade känt sig under dagen och han kollade tempen och allt sådant (han är ju trots allt doktor), han åkte sedan iväg för att gå på Es fotbollsträning. Min värdmamma kom hem lite senare och hon tog tempen på C och då hade hon feber igen. Får se hur hon mår imorgon. Hoppas att hon är bättre!

Nu på kvällen har jag tittat på Svenska Idol och det är så himla kul! Imorgon är det Fredag och sen är det helg :)

Just ja, igår (onsdag) var jag på Cheesecake Factory för att fira Gaby som hade fyllt år. Träffade många nya ansikten men också några bekanta :P Det var i alla fall trevligt. Nu ska jag sova!

Vill också bara säga att jag saknar er alla hemma i Sverige! Älskar er! Kan inte någon komma hit snart? Skulle vara en fin 20-årspresent :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback