Foxtrot & Swing

Ikväll var det alltså pardans som stod på schemat och det var riktigt kul även om alla andra var där med sin partner och att jag var yngst :P Fick dansa med en äldre man och han var rättså rolig. Vi dansade foxtrot och swing och swingen var roligast! Kan säga att det känns i armarna.

Annars så har det varit en vanlig jobbardag med musikklass, skola och grekiska för barnen. Hade läxläsning med E när C hade grekiska och sedan kom min värdmamma hem vid 17.00 ungefär. Vi åt middag när alla var hemma och sedan åkte jag iväg till skolan.

Imorgon har jag ingen klass vilket är rättså skönt :) Nu ska jag sova för jag är riktigt trött, Idol får det bli imorgon.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback