Kär i ett par strumpor

Sitter i ett kaos till rum, haha! Det är saker precis överallt, men har verkligen inte orkat städat eller så. Idag har jag i alla fall varit och shoppat i Crossgates Mall. Köpte två tröjor och två par örhängen från Charlotte Russe, mjukisbyxor från Victoria's Secret, ett par strumpor, örhängen och ett halsband från Forever 21 och en tröja från American Eagle Outfitters. Är mycket nöjd med mina inköp. Gick också och såg filmen "You Again" och den var riktigt rolig :)

Imorgon ska jag Skypa med familjen hemma i Sverige vilket ska bli kul, var faktiskt 2 veckor sen sist! Ska strax gå och sova, mitt vänstra öra är "igentäppt" och det känns som att jag har lock för örat. Hoppas att medicinen som jag började med igår hjälper. Föresten, glömde ju att berätta om självförsvarskursen som jag började med i Fredags. Den var faktiskt skoj och väldigt bra :)

Ska också passa på att säga grattis till min underbara pappa som fyller år imorgon Söndag. Älskar dig!


Söta strumpor med ugglor och hjärtan på! :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback