Kommentera mera!

Idag har det varit fullt upp hela dagen och den har därför gått riktigt fort. På morgonen hade C musikklass, så kul att den har börjat igen! När vi kom hem lekte C lite för sig själv och vi hade sedan lunch. Skjutsade henne till skolan och jag var då ledig fram tills 14.20 då jag åkte för att hämta upp E vid hans skola och sedan åkte vi för att hämta upp C. Väl hemma åt de lite och sen var det dags att åka iväg till grekiskan. Jag och E åkte hem och gjorde hans läxor. Det gick faktiskt ganska så bra även om han tycker att jag är jobbig när jag vill repetera orden som han ska lära sig att stava. Men jag gör det bara för hans skull. Han kommer att tacka mig en vacker dag :P

Min värdmamma sa till mig på morgonen att E hade fotboll på kvällen men att min värdpappa skulle skjutsa honom dit. När han kom hem så sa han att han hade glömt bort det och min värdmamma skulle komma hem sent så jag fick vara med C en extra timme, men det gick bra. Hade varit ledig i 2 timmar under dagen så jag jobbade inte övertid. Dock när de kom hem så visade sig att han inte hade fotboll utan att det var på Torsdag.

Nu ska jag titta på svensk tv och sedan ska jag sova. Imorgon ska jag jobba som vanligt och under tiden jag är ledig ska jag åka och köpa en bok som jag behöver till min kurs i teckenspråk :)

Just ja, angående min rubrik; Lämna mer kommentarer! :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback