Mina favoriter gick vidare!

Tittade precis på Idol och mina favoriter som jag hoppades på skulle gå vidare gjorde det också, Chris och Linda! :)

Dagen gick fort förbi. Idag var det Es födelsedag och han hade sin första dag på sin nya skola. Han verkar trivas riktigt bra där så det är bra. När vi kom hem fick han min födelsedagspresent och han blev jätteglad! Vi pratade sedan med den tyska Au Pairen på Skype och hon verkar vara väldigt trevlig. Tror nästan att mina värdföräldrar kommer att välja henne, men vi får se.

På kvällen gick vi ut och åt på restaurang för att fira E och sedan åkte jag iväg för att gå mitt aerobicspass och det var hur jobbigt som helst, haha! Nu ska jag gå och sova, men först nässpray för min näsa är helt igentäppt.

Förresten, har hittat på världens roligaste tjej som bloggar, anagina.blogg.se. Kolla in hennes videoinlägg, jag skrattar varje gång :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback