Planering

Dagen gick fort förbi även om jag inte gjorde så mycket. Det var ganska så kallt ute så jag höll mig inomhus. Åkte till gymmet efter frukosten och när jag kom hem började jag att planera min resa som jag ska göra under min 13:e månad. Jag slutar jobba den 14 februari men jag tror att jag ska åka iväg på min resa runt den 17:e eller 18:e. Tänkte att jag skulle börja i Florida och sedan ta en bussresa i Kalifornien. Detta kommer att ta ca 1 månad för bussresan är på 15 dagar. Det är dock svårt att planera eftersom pengar är en sak som jag hela tiden måste tänka på. Så när jag fyller år vill jag gärna ha pengar :)

Annars har jag tittat på damernas final i US Open med barnen och min värdpappa. En riktig slappardag, haha :P Fick också prova på varm äppelcider och det var riktigt gott!

Gick igenom höstens schema med min värdmamma för en liten stund sedan och hon skrev också upp när jag hade mina kurser, så det var bra.

Utöver Florida och Kalifornien vill jag hinna med att åka till New York City en gång till och sedan till Chicago. Tänkte ta de städerna på mina semesterdagar som jag har kvar. Så nu måste jag göra en plan för det och sedan prata med mina värdföräldrar om det är okej att jag tar mina semesterdagar då när jag vill ta dem. Sen blir det att boka och allt sådant!

Imorgon är det Cs första dag i skolan, så då blir det att fixa en fin frisyr på henne och sedan ta en massa kort :)

Johanna

Kommentarer
• caroline

Jag slutar jobba 7 feb och tänkte resa ända tills mitt visum går ut den 8 mars (om pengarna räcker) haha! Har också funderat på ta en bussresa i Kalifornien, har du tittat ut någon speciell? :))

2010-09-13 @ 03:37:48
URL: http://wangberg.blogg.se/
• Saidkristiane

Great .Now i can say thank you!

2011-06-07 @ 08:18:54
URL: http://saidkristiane.blogocial.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback