Teckenspråk

Gud vad rolig teckenspråksklassen var! Den passar mig perfekt och det kommer att bli en fröjd att åka iväg varje Torsdagskväll :) Det första jag märkte dock var att alla andra hade en annan bok än vad jag hade, så jag måste skaffa mig den andra boken och lämna tillbaks den som jag hade köpt. Det var en annan Au Pair där också men hon är med en annan organisation, hon är från Frankrike. Satt bredvid en trevlig dam och hon var som en tonåring när hon pratade, haha! Längtar tills nästa vecka :P

Annars så har jag jobbat hela dagen idag. Jag och C åkte till lekparken på förmiddagen och sedan vidare till mataffären för att köpa ingredienser till kvällens middag. Åkte hem och åt lunch och sedan skjutsade jag henne till skolan. Jag tog det bara lugnt medans båda barnen var i skolan. På eftermiddagen blev det bara läxläsning och sen fick barnen leka själva eftersom jag skulle laga middagen.

Imorgon ska jag följa med på utflykt med Cs klass. Vi ska till en liten bondgård och jag tror att det kan bli rättså mysigt :) Nu blir det Idol!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback