Tupplur

C är hemma idag från skolan eftersom hon fortfarande är förkyld och min värdmamma tyckte att det var bäst att hon var hemma idag och vilade upp sig. Hon ska sova ett tag nu, men det tar alltid en stund för henne att somna. Hoppas att hon slumrar till ett tag, haha!

E har grekiska idag och jag ska laga middagen. Gör bara en sallad för jag vet inte vad jag ska hitta på att laga.

Har börjat på med att göra en film till min värdfamilj med bilder och de videoinspelningar som jag har gjort med barnen. Den kommer att bli jättebra :) Har med svenska barnlåtar som E och C kan men också några andra låtar som de tycker om att dansa till.

Kom precis på att jag glömde städa upp efter lunchen, så ska gå och göra det nu.

Johanna

Kommentarer
• Mathilda

Vad bra att du börjar redan nu med filmen. Ska den vara till julklapp eller innan du åker? Jag ville göra en men tiden räckte inte till tyvärr så det är bra att du börjar nu :)

2010-09-20 @ 11:53:06
URL: http://mathildaaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback