1 Januari

Första dagen på det nya året inleddes med en brunch på ett hotell i Saratoga Springs med min värdfamilj. Det var jättemysigt där och vi alla klädde upp oss. En mycket bra start på 2011 :) Vi strosade sedan runt i Saratoga innan vi åkte hem. Tog det lugnt resten av dagen och sedan åt vi middag.

Nu har jag precis kommit upp till mitt rum och jag är riktigt trött. Men det blir nog att titta på något svenskt tv-program eller en film. Imorgon är det Söndag och då blir det Skype med familjen. Resten av dagen blir nog till att planera inför Kalifornien. Måste bestämma mig vad jag ska ta med mig.

Johanna

Kommentarer
• Amanda

Hejsan! Jag läste din blogg när jag befann mig hemma i sverige och kom på att jag inte läst den sedan jag kom hit...Jag bor numera i Great Barrington, MA... (och vi har alltid cluster mettings i Albany!) Jag har vart här i 4 månader nu...vilken organisation åker du med?

Kram

2011-01-03 @ 03:43:50
• Johanna

Svar till Amanda: Vad kul! Jag är med Cultural Care, vilken organisation är du med?

2011-01-03 @ 23:26:57
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback