Ingen skola

Blev rätt besviken när E kom in innanför dörren och skrek; INGEN SKOLA! När min värdmamma kom in så sa hon att det inte var en enda människa vid skolan. Tydligen så hade prästen sagt att de inte skulle ha någon skola idag eftersom att de hade haft en gudstjänst. Men E var sjuk då så vi fick aldrig reda på det. Så jag har haft barnen hela dagen. Min värdmamma gjorde illa ryggen igår så hon var hemma men åkte till doktorn under dagen.

Jag och barnen har varit ute lite, spelat monopol och lite annat. Min värdmamma kom hem vid 15.30 ungefär så sedan dess så har jag varit ledig. Så det var positivt!

Imorgon ska de i alla fall ha skola så det ska bli skönt! C har musikklass också, men jag vet inte om hon har grekiska. Det får vi se imorgon. Hoppas att ni hade en bra Måndag :)

Johanna

Kommentarer
• Hemin Bandello

Ha du en trevlig tisdag ;)

2011-01-04 @ 03:10:23
URL: http://bigdaddyh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback