Mycket snö

Det har snöat exakt hela dagen idag och det är hur mycket snö som helst. Barnen hade därför ingen skola och min värdmamma var hemma från jobbet. Det resulterade i att jag inte behövde jobba allt för mycket. Lekte med de lite på morgonen och sedan åkte de iväg på en playdate. De kom hem till lunch och efter det så lekte jag lite med dem och det slutade med att vi gick ut i snön. Är så glad över att jag tog med mig mina termobyxor :P De var värda att släpa på.

Så jag har haft det lugnt idag. Snart är det middag och sedan ska jag hoppa in i duschen, har inte orkat sedan vi kom in. Sen ska jag börja packa. Ska be min värdpappa att ta ner en av mina resväskor från vinden ikväll. Det är varmt borta i Los Angeles som tur är. Har en jättebra sida på internet där man kan kolla på vädret i olika städer och idag var det 70 F, här är det liksom 30 F :P Så det blir lite skillnad. Är supertaggad för att åka! Ska bli jättekul :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback