Stolt!

Jag är otroligt stolt över mig själv som vågade åka iväg på det här äventyret. Snart är det slut och jag ska tillbaka till Sverige för att starta upp mitt nya liv. Något som kommer att bli svårt, men det känns samtidigt hur rätt som helst! Man förändras mycket när man är borta från de man älskar och man inser hur bra man har haft det under sitt liv.

Jag är så tacksam för allt jag någonsin har fått och för allt som jag har fått göra i mitt liv. Så tacksam för att jag har en sådan underbar familj, mor- och farföräldar och vänner. Det är jobbigt att vara ifrån er men jag vill samtidigt utvecklas och uppleva nya saker. Älskar er och är så glad över att ha er alla i mitt liv! Tänker på er varje dag!

Johanna

Kommentarer
• Madde

Och vi tänker på dig <3

2011-01-08 @ 09:50:49
• Mamma

Klart att du ska vara stolt. Men du ska veta att du är så efterlängtad här hemma.PUSS.

2011-01-08 @ 10:19:00
• Katarina

Du ska vara stolt över det du gjort tror inte jag skulle fixa det faktiskt :-),men du är efterlängtad nu när du snart kommer hem kram

2011-01-08 @ 21:26:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback