Au Pair-möte

Idag har det varit en bra dag, lite kallt men solen har ändå varit framme :)

På förmiddagen var jag och C hemma och lekte lite. Det blev "mamma och dotter" och självklart skulle jag vara dottern och C mamman :P Jag gjorde flätor i hennes hår (som vanligt :P) och hon ville att jag också skulle göra en fläta.

Vi åt lunch (pizzan från igår) och sen skjutsade jag henne till skolan. Hon ville ta med sig sin bebisdocka till skolan och när vi kom fram såg hon att nappen var borta. När jag kom hem parkerade jag bilen och hörde då att det knakade till. Jag gick ur bilen och såg nappen ligga på marken, sönderkrossad! Haha! Som tur var så blev hon inte ledsen när jag berättade, men ändå. Hade faktist lite dåligt samvete!

Skjutsade sedan E till fiollektionen och jag åkte hem med C. Nu ska vi snart äta middag och sen är det dags för Au Pair-möte. Vi ska gå på bio, vet inte än vilken film vi ska se. Men det blir nog kul :)

Fick också veta idag att C kom in på sin nya skola till hösten :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback