Boklus

Gick upp vid 8.30 imorse och tog en dusch det första jag gjorde. Så skönt! Efter frukosten följde jag med min värdmamma och C till ett jättestort varuhus som var som ett lager till en mataffär. De säljer storpack av allt och ja det var väldigt amerikanskt :P

Resten av dagen har jag läst min bok, The namesake, och jag lyckades också läsa ut den. Riktigt bra bok! Ska nu börja med boken som jag tog med mig från Sverige så att den kan åka hem i sommar.

Nästa helg ska jag åka till New York City för att träffa Josefin! :D Jippi! Ska bli så himla roligt att träffa henne och besöka NYC igen (såklart). Så jag måste boka buss dit.

Det kortaste inlägget hittills tror jag :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback