Boston, här kommer jag!

Idag har det regnat och varit grått hela dagen. På förmiddagen åkte vi till biblioteket där vi träffade Hannah och hennes värdbarn. Det var en superhjältedag med aktiviteter för barn om olika superhjältar. De fick göra en varsin mask till ansiktet och lite annat. Tror att både E och C tyckte att det var kul :) Det var en del barn där! Vi åkte hem efter 1 ½ timme för att äta lunch. Vi åt pizzan som blev kvar från gårdagens middag.

Vi åkte sedan till mataffären och banken. Dels för att handla till salladen som vi skulle göra till middag och sen för att sätta in min lön på mitt konto. Barnen var faktiskt riktigt duktiga och "uppförde" sig under hela tiden, haha! E hade på sig sin mask, så han såg ut som en liten rånare :P

På eftermiddagen var vi bara hemma. Vi busade lite och faktiskt så hade vi lite vila också, då barnen lekte själva på sina rum. Det behövs när båda är hemma hela dagen. Vi har riktigt kul tillsammans! Vi försökte att leka viskleken, men det gick inte så bra. Det slutade med att E och C blåste mig i öronen och viskade så att det kittlade i öronen, haha!

Sedan var det dags att börja med salladen. Båda hjälpte till och C dukade så att de vuxna fick bordstabletter som egentligen barnen ska ha :P Mina värdföräldrar tyckte att det riktigt kul! Hon hade också lagt dit barnbestick och två av hennes nallebjörnar :P

Imorgon ska jag och barnen åka till Boston för att hälsa på min värdmammas föräldrar. De bor i Cambridge, så jag ska köra dit. Kommer att ha GPSen så det blir nog inga problem. Kommer dock inte att ta med mig datorn utan jag lämnar den här hemma. Vi ska stanna där tills på Söndag, så ni får vänta på uppdatering tills dess. Lovar att ta mycket bilder och berätta allt som vi har gjort när jag kommer hem! Nu ska jag packa och sen sova.

Så Boston, här kommer jag! :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback