Buckla

När min värdmamma kom hem idag så frågade hon vad som hade hänt med min bil och jag sa att jag inte visste. Hon frågade då om jag hade kört in i något och jag blev nästan rädd och började fundera på om jag hade gjort det. Vi gick sedan ut och jag ser då en stor buckla precis vid framlyset. Både jag och min värdmamma kunde inte förstå vad det har kommit ifrån och jag hade inte kört in i något och ingen hade kört in i mig. E trodde att det var min värdpappa som hade backat ut sin truck och kört in i min bil, och så var fallet. Så nu har jag inget lyse (måste byta glödlampa) och en buckla på höger fram på bilen :P Och jag som ska köra enda till Boston på Onsdag, haha! Tror nämligen inte att bilen hinner bli fixad fram tills dess. Får bara hoppas att jag inte blir stoppad av polisen :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback