Dags att sova

Men först ska jag ge er lite uppdateringar! :)

Blev tyvärr ingen bio igår. Tiden hade ändrats så att den gick tidigare än vad jag hade trott. Tråkigt var det också att jag inte hörde när Mathilda sen ringde. Förlåt!

Idag har det regnat och vad gör man en regnig Lördag? Jo, man shoppar! Haha :D Träffade en ny Au Pair, Gabriela, på Crossgates Mall efter lunch för en liten shoppingtur. Hon var väldigt trevlig, så det var kul att träffa någon ny :) Köpte två tröjor från Forever 21. De har öppnat den affären i nya lokaler och det var hur stort som helst! Så mycket bättre än den förra lokalen. Dock var det riktigt mycket med folk och jag tror att jag köade i 30 minuter för att både prova kläderna men också för att betala de. Var riktigt trött när jag kom hem vid 18.00.

Åt middag med värdfamiljen och sen tittade vi på film; Shrek 2. Barnen gick och la sig, och då tog vi fram glassen haha :P

Nu ska jag gå och lägga mig. Imorgon blir det Skype med familjen, vilket var 2 veckor sen sist!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback