Dans, dans, dans

Vilken rolig eftermiddag!

När jag och C kom hem efter att ha lämnat E för grekiskan så hade vi lite dansparty i mitt rum. Vi lyssnade på ABBA och hon älskar verkligen Mamma Mia :) När E kom hem fortsatte vi och han är så rolig, haha! Han kan göra de mest roliga dansrörelserna som helst! Är så glad att jag får spendera mina dagar med de, båda två.

Idag frågade C om jag kommer att vara här på hennes födelsedag nästa år. Min sista dag här är den 14 februari och hon fyller år den 20. Just nu går jag inte i tankarna om att förlänga och tror inte att jag kommer att besluta mig för att göra det heller. När jag sa att jag förmodligen inte kommer det, men kanske, så blev hon tyst och sen sa hon: "Jag hoppas det för jag ska faktiskt fylla 5 år!". Ibland kan hon säga de mest roliga sakerna ;) Det känns skönt att hon vill ha mig kvar!

Nu ska jag ta och fixa iordning mig för att gå och sova. Imorgon hoppas jag på fint väder, men tror att det ska regna :/

PS. E tappade en till tand idag i skolan. Den andra framtanden, så nu har han en riktig glugg :P

Johanna

Kommentarer
• Elin ♫ ☮

hej, hittade du blogg på "Aupair-kursinernas" blogg :) Jag har också tänkt att åka som aupair och skulle vilja få kontakt med några andra, det är trevligt :D Hur är det i USA? :D Och hur känns värdfamiljen? :)

2010-04-30 @ 12:37:52
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback