En lite annorlunda dag

Imorse sken solen och jag blev riktigt glad! Min värdpappa hade tagit ledigt från jobbet resten av veckan för att jobba med huset mm. så jag ville verkligen komma ut ur huset eftersom C bara skulle ha följt efter honom. Så efter frukosten åkte jag och C till The Crossings. Vi var först i lekparken och sen gick vi mot dammen för att titta på ankorna och sen till hagen för att hälsa på kossorna :) Vi var där i 2 timmar och vi åkte sedan hem för att äta lunch.

Jag skjutsade sedan C till skolan och åkte sedan till ett shoppingcenter. Jag köpte välbehövda saker, såsom fotkräm! Ska fila fötterna ikväll tänkte jag :) Emelie: Jag köpte också den där handskrubben som du hade! En liten pinsam sak hände i den affären där jag köpte fotkrämen, haha. Hon som jobbade där frågade efter mitt telefonnummer medan jag betalade (vet inte varför) och jag kom inte ihåg det :P Så jag sa att jag var nyinflyttad och att jag inte kom ihåg det. Men nu har jag det i huvudet och förhoppningsvis så kommer jag ihåg det tills nästa gång någon frågar :P

Hämtade upp båda barnen på eftermiddagen och E hade sedan grekiska. Eftersom min värdpappa var hemma så kunde C stanna med honom. Så när jag kom hem var de i mataffären och jag hade då slutat för dagen :) Jag städade då mitt rum, vilket verkligen behövdes! Haha! Dammade, dammsög och fixade till det ;P

Vi åt hamburgare till middag på kvällen och det var så gott! Jag hade inte ätit en hamburgare på hur länge som helst. Jag hade heller inte ätit ketchup på ca 2 månader :P Någonting som också är bra är att jag inte har druckit läsk på 2 månader!

Nu ska jag gå och göra mig iordning för sängen och sen ska jag titta på Andra Avenyn :)

Johanna

Kommentarer
• Håkan

99 dagar kvar, tänk om det var 58 :)

2010-04-15 @ 18:02:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback