Jobbat i 2 timmar

Idag har det varit en riktig slappdag, haha! Har jobbat i ca 2 timmar. På morgonen åkte min värdpappa med C för hemlig frukost eftersom att han hade lovat henne det dagen före. De kom inte hem förens vid 13.00 ungefär så jag satt ute i solen och bara njöt av det underbara vädret i några timmar :)

Jag och C åkte sedan iväg för att hämta upp E i skolan. När vi kom hem tog min värdpappa med sig barnen för att äta glass. Jag åkte till mataffären eftersom det var jag som skulle laga middagen. Så fick lite "egentid" då med :P När jag kom hem var barnen med min värdpappa hela tiden och hjälpte honom med de saker som han gjorde med huset, så jag var typ ledig ;P Barnen ville nog hellre vara med sin pappa än Au Pairen, haha!

Det blev biff enchiladas till middag och det blev succé :) Det är kul att de tycker om maten som jag lagar. Plus att de tycker att jag är duktig! Till efterrätt åt vi mina chokladmuffins :)

Nu ska jag bara ta det lugnt. Men kan säga att jag har fått lite färg på mina armar och ansikte efter den här dagen :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback