Mår så mycket bättre!

Efter lite depp och är jag tillbaka på banan igen!

Igår jobbade jag hela dagen från 8.00 till 18.00 ungefär. Jag och C var till biblioteket på förmiddagen för att träffa Hannah och hennes värdbarn. Vet inte hur många böcker vi läste :P Vi åkte sedan hem för att äta lunch och åkte sedan till mataffären för att handla.

Skjutsade C till grekiskan och jag och E åkte sedan hem. E tappade sin tand och han ville visa det för mig hela tiden, haha! Till och med när han höll på att dra ut den så var han nästan uppe i ansiktet på mig :P Usch, är så glad att jag inte behöver dra ut några mjölktänder längre.

Jag lagade middagen och jag gjorde köttfärspaj men det blev inte så bra. Den blev alldeles vattnig så degen blev aldrig färdig. Sen hade jag lite för låg temperatur på ugnen. Tror att det var mozzarellan som gjorde den vattnig. Men nu vet jag det till nästa gång ;)

På kvällen åkte jag till Starbucks för att träffa Tanja, Hannah och Gaby. Var så skönt att det bara var vi fyra och jag hade riktigt trevligt :) Hannah och Tanja ska komma hit imorgon kväll för att kolla på film. Min värdmamma planerade allt bara för att hon vill att jag ska ha vänner här. Hon är så gullig! Så det ska bli kul.

Nu är jag ledig ett tag när barnen är i skolan. Jag och C har haft te-party på förmiddagen, haha :) Lägger upp lite bilder efter det här.

På eftermiddagen har E grekiska så det blir till att köra dit, sen blir jag och C själva igen. Men hon har faktiskt ändrats ganska så mycket sen jag kom hit. Man märker på henne att hon trivs med mig :) Jag kan säga att jag trivs med henne också och lika mycket med E. Jag har världens bästa värdfamilj!

Johanna

Kommentarer
• Hanna

Hur länge har du varit borta? :)

2010-04-28 @ 19:59:42
URL: http://hannalarssonaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback