Minigolf

Barnen har som sagt påsklov nu så jag är med de hela dagarna. Idag har tiden gått väldigt snabbt. Innan lunch var vi ute en stund och cyklade mm. Förresten, vad heter förmiddag på engelska? Haha! Sen ville jag verkligen hitta på något roligt att göra utanför huset. Kom då på idén att vi skulle åka och spela minigolf. Barnen blev jätteglada så vi åkte dit :) Men vad dyrt det var, haha! För oss 3 betalade jag 19 dollar för att spela på en 18 hålsbana. Jag sa då till barnen att vi skulle spela ett tag så att vi inte skulle ha slösat bort 19 dollar på 30 minuters spelande. Vi var där inne i nästan 2 timmar :P men då tog vi en massa kort också. Vi spelade inomhus eftersom att det var lite småkallt ute och där var banorna i neonfärger som lyste i mörkret :P Det finns och en utomhus som är på 36 hål, men den sa vi att vi skulle köra på när min familj kommer hit :)

Vi åkte sedan hem och var hemma vid 15.15 ungefär. Vi åt lite och sen kom min värdpappa hem och barnen blev helt tokiga :P Jag skjutsade sedan E till fiollektionen som var lite senare idag. Kom hem för 20 minuter sen och jag jobbar för tillfället inte :P

Imorgon tror jag att de ska komma och fixa taket så då får vi fly härifrån. Vi åker nog till parken och sen till ett ställe här i närheten som har karuseller för barnen. Eller så besöker vi något museum.

Vet att mitt förra inlägg var lite deprimerande, men jag ska ge det tid. Tjejerna är så trevliga här och jag vill verkligen lära känna de bättre! Jag vill bara hitta mitt "gäng" som jag kan umgås med.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback