Pepparkakor

Jag och C har varit ute hela dagen idag. Innan lunch åkte vi till The Crossings för att leka i lekparken och jag fick henne också att gå en liten promenad :) Vi kom hem och städerskan var fortfarande kvar. De nya byggkillarna var också kvar och jobbade, så jag och C gick in för att äta lunch. Ska bli så himla skönt när huset är 100 % klart!

Efter lunch gick vi ut en liten stund så att städerskan fick städa klart och vi gick sedan in då det kom en liten regnskur, eller det var egentligen bara lite stänk. C lekte för sig själv på sitt rum och jag satt i mitt rum och läste en bok. Boken som jag läser är hur bra som helst! :) Kommer nog att läsa ut den i helgen.

Min värdmamma köpte svenska pepparkakor till mig idag :) Det var inte vanliga utan det var vaniljsmak med små chokladbitar i. Men självklart var de goda! :D

Tror att jag behöver göra en resa snart. Bara över en helg, utan min värdfamilj. Känner att jag har tappat "gnistan" för det här jobbet, men jag vill ha den tillbaka. Så tror att det skulle vara bra för mig att komma bort från huset. Någon som vill åka någonstans över en helg?

Ska sätta mig och titta på Gossip Girl nu och tänka på annat.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback