Saknar....

mina underbara vänner hemma i Sverige! Kan inte ni också börja jobba här så att jag kan träffa er varje dag?! Behöver någon att prata tjejsnack med! Känner inte att jag har kommit någon riktigt nära här, något som jag vill men inte har gjort.

Många får problem med sina värdfamiljer men jag har problem på kompisfronten. Vi är så många i min grupp så jag träffar nästan alltid någon ny när vi möts på Starbucks eller liknande. Jag känner mig inte som en av de och att jag faktiskt ska umgås med de i 1 år. Utan det känns mer som att jag bara är på besök och de visar mig omkring. Alla är trevliga och så, men jag känner mig utanför gruppen.

Vill inte göra er oroliga där hemma, men jag ska vara ärlig. Jag har hitills bara träffat andra Au Pairer och inte kompisar. Vill ändra på det för många av de är så snälla!

Så nu vill jag att mina pärlor ska komma hit!



Emma & Therése


Veronica & Madeleine
(Patrik får också vara med på ett hörn :P)

Johanna

Kommentarer
• Veronica

vi saknar dig med i gbg <3

2010-04-05 @ 13:44:29
URL: http://emmaelectra.bloggagratis.se
• Therése

du är även saknad i örebro ;)

2010-04-05 @ 22:19:00
• Madde

Sötnos, jag saknar dig med!

2010-04-06 @ 08:57:59
URL: http://maddefredrixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback