Tacos

Äntligen är vårvädret tillbaka! Idag har det varit runt 15 grader ute och solsken, härligt :) Hantverkarna har varit här idag också och fixat, fast mest med uteplatsen. Tror att det mesta inne i huset är klart. Torktumlaren är nu också ikopplad så imorgon ska jag tvätta mina kläder. Behövs verkligen för min tvättkorg börjar bli ganska så full :P Idag har jag också lärt mig hur den nya diskmaskinen fungerar, väldigt lätt var det!

Dagen har gått riktigt snabbt idag. Vi har mest varit ute och lekt i solen, vilket var riktigt skönt :) Måste dock köpa mig en vårjacka, det blir nämligen lite för varmt med skinnjackan. Vet inte vart jag ska hitta en ny jacka. Har ju letat redan, men hittade ingen så vi får se hur det slutar.

Jag lagade middagen idag och det blev tacos! Blev så sugen på det när min familj berättade att de åt det igår när jag ringde, så jag bestämde mig för att göra det. Dock blev det inte som hemma, men det var helt okej. Tortillabröden är väl kanske ingen hit, de smakar inte "naturligt" utan mest konserveringsmedel :P

Efter den här dagen är jag lagom trött och ska bara slappa ikväll. Ska ta fram bilder som jag ska framkalla så att jag kan börja med min scrapbook.

Johanna

Kommentarer
• Angelica

Va fint du har fått, såg riktigt hemtrevligt ut i rummet =). Jag trodde det men jag kollade upp hur långt det var och det var iaf en 30 mil. Tänkte inte på att USA är så stort =).

Kram*Angelica

2010-04-02 @ 20:41:01
URL: http://mittarsomaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback