The Last Song

Idag fick jag se filmen The Last Song och oj vad bra den var! :) Den var riktigt sorglig också, så det kom en tår. Man hörde att flera snyftade till i biosalongen :P Var med Mathilda och såg den, var riktigt trevligt! Tack :)

Dagen har annars gått väldigt fort. På förmiddagen var jag och C på musikklassen och vi svängde också förbi Target för att framkalla lite foton. Eller ja, det blev sammanlagt 66 stycken. Nu kan jag börja med min scrapbook på riktigt.

Jag och C åkte sedan hem för att äta lunch innan det var dags för henne att åka till skolan. Hon hade strandparty idag så hon hade badkläder och handduk med sig :P Jag var och tittade på gym idag, men jag tyckte inte att det var så "fräscht". Inte som Friskis & Svettis hemma direkt. Det finns ett gym på Crossgates som jag funderar på. Är lite längre bort, men men. Det verkar så mycket bättre än de andra. Ska kolla på deras hemsida nu och så åker jag nog dit imorgon.

Min värdmamma kom hem vid 16.00 idag och hon och barnen åke iväg på en liten fest. En på hennes jobb skulle gå i pension, så de var hemma där. Så jag åkte och träffade Mathilda :)

Nu ska jag fixa lite, är inte trött alls! ;)


Lilla jag


Scrapbooking :)

Johanna

Kommentarer
• Enisa

Hej hej!

Oh vad roligt med scrapbooking. :)

Det lär nog bli riktigt kul senare i livet när man tar fram den och ser vad man har varit med om.



Kram

2010-04-24 @ 13:13:33
URL: http://eniisa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback