Beslut fattat

Var trött imorse också. Tog en varm dusch och jag blev lite piggare :P

Efter frukost gick jag och C ut för att vara i solen. Vid 10.30 gick vi in och vi åt lunch innan det var dags att åka till skolan. Åkte sedan själv till shoppingcentret och jag hittade en tröja från Forever 21 :)

Hämtade sedan upp barnen och vi åkte hem. E behövde inte gå på sin grekiska idag så vi var hemma hela eftermiddagen. Vi var då ute och hade det roligt. Tyvärr var det inte trevligt hela eftermiddagen då C kastade en spade full med sand i på mig, så jag fick all sand över mig. Var inte glad på henne efter det!

Har också tvättat idag och jag har nu börjat tvätta barnens kläder eftersom det underlättar för min värdmamma. Men det är inget som jag tycker är speciellt jobbigt utan jag hjälper gärna till med det. Vill inte göra henne mer stressad än vad hon redan är.

Är helt slut efter den här dagen. Imorgon ska jag och barnen, eller mest barnen, prata med deras förra Au Pair över msn. Det blir nog kul :)

Angående min rubrik så har jag bestämt mig för att börja gymma :P Det ligger ett gym nära Cs skola, så jag ska åka dit på Fredag efter att jag har lämnat C. Har velat fram och tillbaka, men jag har bestämt mig för att jag ska börja träna igen! Behöver ha något att göra, så att jag kan åka från huset på kvällarna efter middagen och komma hem när barnen sover. Plus att jag inte äter lika mat här som hemma i Sverige.

Johanna

Kommentarer
• Katarina

Hej!

Här har vintern kommit tillbaka med snö ;).Jättebra att du ska börja med något där du får egen tid.



kramisar!

2010-04-22 @ 10:32:45
URL: http://gizmosmatte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback