Utvilad

Kan säga att jag verkligen har tagit det lugnt den här Söndagen, så nu är jag redo för en ny arbetsvecka!

Idag har jag pratat med mamma, pappa och Andreas på skype. Alltid lika trevligt :) Har också gjort lite scrapbooking och den kommer att bli jättefin! Annars har jag inte gjort så mycket. Sov lite när min värdfamilj var ute på ärenden. Så skönt med ett tyst hus :P

C har haft feber igår och idag så hon ska inte till skolan imorgon. Så jag får fixa med gym på kvällen. Ska åka till det gymmet som finns på Crossgates Mall, det blir bäst tror jag. Städningen får jag ta på Onsdag.

Har också mailat om en kurs som jag kanske ska läsa i sommar, eller den är från 17 maj till 11 juni. Skulle vara skönt att få klart 3 credits och sen kan jag läsa de andra 3 i höst. Vi får se hur det blir.

Måste klippa mig också! Hur ska jag hitta en frisör? :P

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback