Valborg

För 1 år sedan var jag med min syster i mormor och morfars husvagn och spelade in sjukt roliga filmer. Idag är det en vanlig Fredag med jobb på schemat. Så nej, man firar inte valborg i USA ;P

Jag och C har varit på musikklass idag på förmiddagen. Jag har tvättat 2 maskiner med tvätt, både mina och barnens kläder. Jag har skjutsat C till skolan och planerat lite inför New York City imorgon. Bussen går kl. 7.00 imorgonbitti och jag är framme kl. 9.45. Ska då ta mig till Grand Central Station för att möta upp Josefin. Det ska bli hur kul som helst! :D

Igår var Tanja och Hannah här för att titta på film. Först åt vi pizza som min värdmamma hade gjort och sedan tittade vi på filmen It's Complicated. Den var bra, en helt okej film :) Det var trevligt att de kunde komma.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt. Gå och lägga mig tidigt är en sak som jag ska göra, haha :P Måste gå upp rätt tidigt imorgon plus att jag ska strosa omkring i NYC en hel dag, så det gäller att vara utvilad.

Nu ska jag snart åka och hämta mina busfrön från skolan!

Johanna

Kommentarer
• Elin ♫ ☮

Vad kul! Jag är lite rädd för att man får en familj som man inte trivs med, men man måste ju ändå chansa och hoppas att det går bra :D

Hur många barn har din värdfamilj? :)

2010-05-01 @ 00:24:17
URL: http://elinwallstrom.webblogg.se/
• Jonahsophia

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-01-10 @ 14:16:09
URL: http://jonahsophia.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback