Vila

Idag har det varit en underbart lugn Söndag :) Precis vad jag behövde.

Vaknade vid 9.00 ungefär och fixade till mig innan jag gick ner för att äta frukost. Fick en smoothie och bagels, mums! Gick sedan upp på mitt rum för att prata med familjen hemma i Sverige. Fick prata med mamma, pappa, Andreas, mormor och morfar. Riktigt skoj!

Resten av dagen har jag läst i boken som jag fick låna av min värdmamma för ett tag sen. Tänkte att jag skulle läsa ut den så att jag kan börja läsa boken som jag hade med mig från Sverige, så att den kan åka hem i sommar när familjen kommer hit.

Det blev pizza till middag och det var hur gott som helst. Så nu sitter jag här mätt och belåten :)

Imorgon har jag Au Pair-möte. Vi ska först vara hemma hos LCCn och sen ska vi gå på bio. Kommer få en biobiljett gratis för att se en film :) Mycket generöst! Annars är det vanlig jobbvecka nästa vecka. Vill åka in till New York City snart också, så Josefin när blir det? Förhoppningsvis snart så jag hinner träffa dig innan du åker hem till Sverige.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback