Familjen på besök


Den goda efterrätten


Howe Caverns - Platsen där man kunde gifta sig i grottan :)


Cheesecake såklart!


Albany downtown - The Egg uppifrån :P


Hudsonfloden


Watkins Glen - Ser ni hjärtat?


Watkins Glen - Står under vattenfallet :)


Watkins Glen - Lyckades fånga den på bild :P


Niagarafallen - Jag är redo för båtturen :)


Niagarafallen - Det häftigaste jag har varit med om


Niagarafallen - Jag & Andreas är blöta men glada!


Niagarafallen - Ett minne för livet


Niagarafallen - Pappa & jag :)


Hersey's Chocolate World!


Washington DC - Jag framför Vita Huset


Washington DC - Hihi ;)


Washington DC - Abraham Lincoln


Washington DC - Tyckte att jag fick till det rätt bra ;)

Johanna

Kommentarer
• Emelie

Hej! Bra blogg, som jag sagt innan ( :



Tänkte bara höra med dig.. Köpte ni några biljetter för Niagara fallen innan ni åkte dit? Eller köpte ni på plats? Vad kostade det? Min familj kommer på besök om två veckor och jag vill ta med dem dit..



Tacksam för svar!

2010-09-06 @ 14:19:33
URL: http://emelieebjoork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback