Inte så tokig Måndag

Vaknade vid 8 imorse och jag behövde inte rusa upp för att börja jobba utan jag kunde ta det lugnt. Gick ner för att äta frukost och sedan åkte jag till gymmet. Var så skönt att träna igen och nu ska jag köra på så att jag inte har slösat bort mina pengar på gymkortet i onödan.

Jag började jobba vid 13.00 ungefär och vi badade då i poolen. Resten av eftermiddagen var vi utomhus fram tills min värdpappa kom hem och jag gick upp på mitt rum. Pratade med min kära vän Veronica på msn och jag fick också läsa hennes brev som hon hade skickat. Det var det bästa brevet jag någonsin har fått tror jag! Snacka om att jag vill åka hem nu och umgås med mina tjejer igen. Fick också prata lite med Emma på förmiddagen, saknar dig också!

Har nog hittat en annan lösning till att ta mina 3 sista credits. Min värdmamma kom med en katalog idag från ett college här i närheten och jag kollade med min LCC hur många timmar jag behövde läsa för att få ihop dem och det räckte med de kurserna som jag hade hittat. Behöver bara få ett skriftligt "intyg" att jag har deltagit i varje kurs. Om det är möjligt så ska jag anmäla mig till teckenspråk, zumba, pilates och ballroomdance :)

Nu ska jag sova! Förhoppningsvis har jag inga problem med att somna vilket jag har haft de senaste nätterna.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback