Kennebunkport

Idag åker vi upp till Maine och till min värdmammas föräldrars sommarhus som ligger i Kennebunkport, där jag ska spendera mina 3 närmaste veckor. Jag ska köra själv i min bil och min värdmamma tar barnen i sin. Ska bli roligt att få komma iväg! Huset ligger ca 10 minuter från stranden och det ska vara ett väldigt mysigt område :)

Har inte packat klart helt och hållet men jag är nästan klar. Så svårt att packa för en sådan lång resa. Det kan också bli rätt kallt där så jag måste ha med mig jeans och tjocktröja.

Var inte oroliga dock, de har trådlöst internet så jag ska försöka att uppdatera så ofta jag kan! Men mamma och pappa; vi tar skype nästa Söndag istället för imorgon!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback