Min Söndag

Har haft en väldigt avslappnad och trevlig dag idag. På morgonen skypade jag med familjen och de var alla hemma hos mormor och morfar eftersom mormor fyllde år. Så jag fick prata med de också :) Kändes så skönt efter de 2 timmarna och jag var glad resten av dagen!

Packade sedan upp min väska och organiserade upp allting. Hann också med att skriva en lista på en massa saker som jag ska göra, vilket är en del! På eftermiddagen åkte jag till Crossgates Mall för att gå på bio. Jag såg Eat Pray Love och den var riktigt bra. När jag kom hem blev det middag med värdfamiljen och sedan åkte vi för att äta glass :)

De senaste timmarna har jag suttit och planerat min resa till Kalifornien. Jag har semesterdagar kvar och jag tänkte att jag tar de till att åka på en bussresa från Los Angeles till San Francisco. Den är på 8 dagar och börjar den 28 december och slutar den 4 januari, vilket innebär att nyårsafton kommer att spenderas i Las Vegas. Tror nog att jag kommer att boka den resan, men måste prata med mina värdföräldrar först. När mitt år är slut planerar jag att åka till Chicago och Miami Beach :)

Har också funderat på vad jag ska plugga för att ta mina 3 sista credits. Funderar på att åka på en helgkurs utanför Baltimore i november. Kommer att få betala flygresor och sådär själv då, men det var inte så dyrt. Det är så svårt att hitta något att läsa.

Imorgon jobbar jag bara halvdag för min värdmamma ska vara hemma. Så jag jobbar bara på eftermiddagen :) Ska passa på att åka till gymmet på förmiddagen, var så längesen!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback