Nu är jag själv

Känns jättejobbigt att mina föräldrar och lillebror har åkt hem, veckorna gick alldeles för fort. Men vi hade i alla fall helt underbara veckor tillsammans. De senaste dagarna har vi badat i poolen, vari nere vid Hudsonfloden och ätit goda middagar på restauranger. Men det är bara 6 månader kvar tills jag kommer hem till Sverige, så det ska jag nog klara!

Så idag har jag inte haft så mycket ork till att vara med barnen. E hade ingen tennis så båda har varit hemma hela dagen. Barnen har mest lekt för sig själva och jag har städat hela mitt rum med dammsugning, tvättning och allt, det fick mig att må lite bättre faktiskt. Barnen och jag har badat i poolen och på eftermiddagen ville de ha dansparty i mitt rum så jag satt och tittade på när de uppträdde. De får mig att skratta så mycket! :) På kvällen gick vi ut för att äta middag, vilket jag har gjort ganska så mycket den senaste tiden haha :P Men min värdmamma kom hem från sin konferens i New Mexico så det var lite av ett firande.

På Lördag ska jag ut och resa igen. Denna gången blir det till Maine där min värdmammas föräldrar har ett sommarhus. Det ska ligga precis vid stranden så det kommer nog att bli jättemysigt. Tycker om min värdmammas föräldrar också, de är jättetrevliga! Kommer att vara där i 2 ½ vecka, så kommer inte tillbaka till Albany förens i början på September. Förhoppningsvis så har jag tillgång till internet så att jag kan uppdatera er om vad som händer :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ska jag sova. Imorgon har E läsning och C ska klippa sig, sen blir det nog bad i poolen. På kvällen blir det Starbucks för att träffa de andra tjejerna. Det var evigheter sen jag såg de, hoppas de kan "förlåta" mig.

En liten hälsning också till mamma, pappa och Andreas: Hoppas att resan hem till Sverige gick bra och att ni inte är allt för trötta pga tidsskillnaden. Saknar er redan, men vi ses snart! Älskar er!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback