Som vanligt

Dagarna går och jag jobbar på :P Idag har jag inte jobbat så mycket dock. På morgonen åkte vi för att lämna in min bil för en besiktning. Vi lämnade sedan av E för hans läsning och vi åkte sedan hem. Jag lekte med C medans min värdmamma fixade och städerskan städade. Min värdmamma åkte sedan iväg för att hämta upp E och vi hade sedan lunch. Jag och barnen lekte sedan i källaren i ett par timmar och när vi kom därifrån så ville barnen se på tv och det fick de göra för min värdmamma, så det var ganska så skönt :) Nu har de besök av Cs gudmor med hennes man och barn. Så jag har slutat jobba!

Ikväll måste jag börja packa inför Maine. Tror att jag ska köra upp dit själv och att min värdmamma kör sin bil med barnen i, men det kan bli ganska så skönt :)

Har börjat fundera på vad jag ska göra när jag kommer hem till Sverige om sisådär 6 månader. Just nu har jag ingen aning om vad jag ska söka för högskoleutbildningar till nästa höst. Dags att börja fundera på det!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback