Dan före dopparedan

Då var det den 23 December och idag fyller min Farfar år. Grattis! Hoppas att du fick en fin födelsedag :)

Kan knappt förstå att det är Julafton imorgon. Jag har ingen julkänsla i kroppen och tror nog att morgondagen kommer att bli som en vanlig helgdag för mig. På ett sätt så känns det ganska så skönt men samtidigt så vill jag ha en riktig jul. Kan säga en sak och det är att jag tänker fira jul som aldrig förr nästa år! ;)

Imorgon så kommer min värdmammas föräldrar + syster hit, så det blir kul att träffa de igen. Jag ska i alla fall försöka att hitta så mycket klipp som möjligt från Kalle Ankas jul på datorn så att jag får mig en dos av det :P Tomtens julverkstad är ju bäst! På dagen så ska jag Skypa med familjen hemma i Sverige och ha paketöppning med dem. Det ska bli roligt! Resten av dagen blir att umgås med värdfamiljen med middag och eventuellt ett besök i någon kyrka.

Dagen idag har varit väldigt lugn. Jobbade mellan 8 och 15 ungefär och vi har bara tagit det lugnt idag också. Barnen har lekt för sig själva i sina rum så det har varit lätt för mig :P

Måste också visa en bild på de fina julkorten som jag fick idag av mina underbara vänner Emma och Madeleine. Ni är så fina!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback