Fredag

Jaha, då var det Fredag igen och det känns som att det nyss var helg. Vet inte riktigt vad jag ska göra den här helgen. Det blir i alla fall att sova ut på morgonen för jag har varit så trött de senaste dagarna.

Igår, Torsdag, så jobbade jag som vanligt. På förmiddagen var jag och C till biblioteket för att gå på storytime. Barnen fick lyssna på julhistorier och sjunga julsånger. Väldigt mysigt :) På kvällen hade jag min sista teckenspråksklass och alla tog med sig någonting att äta. Jag gjorde chokladbollar och alla tyckte om dem! Känns väldigt skönt att jag är klar med alla mina 6 credits nu.

Idag har jag och C varit ute i snön ett tag. Nu är båda barnen i skolan och jag ska snart hämta upp dem. E har fiol på eftermiddagen så jag ska skjutsa honom dit.

Har fått julkort också från Therése, Veronica, Mormor & Morfar och min familj. De kom igår :) Tack så mycket! Veronica, vet att jag skulle öppna ditt den 20:e men jag kunde inte hålla mig ;)

Hoppas att ni har en skön Fredagskväll!

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback