Helgen

Har inte uppdaterat så bra den senaste tiden, men det har väl inte hänt så mycket roligt heller som jag kan berätta om. I helgen har jag i alla fall hunnit med en hel del ärenden, bio och fiolkonsert. Jag såg filmen Burlesque , med Christina Aguilera och Cher i huvudrollerna, och den var riktigt bra. Se den om den kommer till Sverige! :D

E hade fiolkonsert också och han är så duktig på att spela. Jag satt och log under hela tiden som han spelade. Han koncentrerar sig så mycket när han spelar så han ser lite arg ut, haha! :P Han spelade med alla andra elever som hans lärare har och alla spelade jättefint tillsammans.

Imorgon ska jag ta hand om ställningarna på morgonen för min värdpappa ska åka till jobbet redan vid 7. Men det ska nog gå bra. Han kommer nog hem tidigare då på eftermiddagen istället.

Ikväll kommer St. Nikolaus hit, som är ett helgon. Om man ställer ut sina tofflor utanför sin dörr så lämnar han en liten present där. Barnen ställde ut sina och C ville att jag skulle ställa ut mina också. Får se om det ligger något där imorgonbitti :)



Våra tofflor väntar; mina, Es & Cs

Johanna

Kommentarer
• Glenndagny

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

2011-07-15 @ 08:37:04
URL: http://glenndagny.blog366.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback