Julklappar klara

Sitter och lyssnar på musik medans jag väntar på middag. Har jobbat mellan 8 och 17:30 idag och under mina lediga timmar mitt på dagen så köpte jag julklappar till E och C. Lägger upp bilder lite senare och då ska jag också lägga upp en bild på vår julbelysning utomhus :)

Vi har inte gjort så mycket idag utan det blev väldigt lugnt. Jag och C målade lite i en av hennes målarböcker på förmiddagen och vi läste också en del böcker. På eftermiddagen så hade E läxläsning och när han var klar så tog jag ut barnen i snön för de var alldeles för vilda för att vara inomhus, haha :P Min värdpappa kom sedan hem och då var det dags att gå in.

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback