Julkonsert

Kom hem från Cs julkonsert i skolan för ett litet tag sedan. De var så söta uppe på scenen och man ser på C att hon älskar att stå där uppe :)

Idag har det regnat hela dagen vilket inte har varit så kul, men hellre regn än snö. Barnen har haft skola som vanligt och dagen har varit lugn. Har faktiskt inte hänt så mycket den senaste tiden. Min värdmamma åker till London på Fredag och stannar till Onsdag nästa vecka. Då kommer min värdpappa att åka iväg till Chicago, fast jag vet inte hur länge han blir borta.

Nu ska jag titta på Bonde söker fru! Förlåt för dålig uppdatering. En annan sak också: vilken besvikelse på Ensam mamma söker! Ingen hittade kärleken ju :(

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback