Krupp

Jaha, då var C sjuk igen! Blir tokig men samtidigt så tycker jag synd om henne. Nu har hon krupp så hon var hemma från skolan idag och ska vara hemma imorgon också. Så idag har vi tittat på film och bara tagit det lugnt. Min värdmamma kom hem lite efter 14 så det var skönt. Åkte för att hämta upp E från skolan och sedan åkte jag för att handla mat. Det tog ett tag för det var så många som skulle handla :P

Sitter och är lite småseg i huvudet men jag ska väl orka gå på teckenspråkskursen. Känns som att det var evigheter sedan jag var där, 2 veckor men känns som längre.

Ja vad ska jag mer berätta? Har faktiskt inte hänt så mycket mer, så jag säger hej då! 290 dagar i USA förresten, imponerad :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback