Liten uppdatering

Nu har jag inte bloggat på några dagar och det ber jag om ursäkt för. Jag har jobbat som vanligt de senaste dagarna. Dock så har min värdmamma varit hemma i både Torsdags och idag Fredag. Hon har inte mått så bra idag, men igår hade jag ledigt nästan hela dagen för då var hon inte så dålig. Hoppas att hon känner sig bättre snart! Det blir ännu jobbigare när min värdpappa är bortrest och att hon måste göra det mesta själv, men jag försöker att hjälpa till så mycket jag kan :)

Hade min näst sista lektion i teckenspråk igår och jag kommer sakna den klassen. Skrattar aldrig så mycket annars som jag gör under de två timmarna! Nästa gång ska vi ha en liten "avslutningsfest" och alla ska ta med sig någonting att bjuda på och jag tänkte då bjuda på chokladbollar ;)

Imorgon ska jag till New York City med Emilie! Ska bli så himla kul :D Bussen går klockan 7 på morgonen så måste upp extra tidigt. Det blir nog sista resan dit så jag ska njuta lite extra mycket :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback