Onsdag

Idag har jag jobbat som vanligt. Var så trött när klockan ringde imorse och jag ville verkligen inte gå upp. Jag och C var ute i snön och lekte under förmiddagen och när vi kom in så drack vi en kopp med varm choklad :) Hon hade sedan skola och jag tog det bara lugnt när jag var ledig. E hade shack efter skolan så det var bara C som skulle med hem. Vi åkte sedan för att hämta upp E och hans privatlärare kom vid 16.30 för läxläsning.

Sitter och tittar på Bonde söker fru och Jonas ska välja nu mellan Sara och Susanne, undrar vem det blir :P

Johanna

Kommentarer
• Emelie

Vad tyckte du om böndernas val då? Stackars Thomas :( Kramis!!

2010-12-16 @ 21:16:58
• Johanna

Emelie; Jag tyckte också synd om Thomas, men kul att han fick åka på sin resa ändå :P Annars så tyckte jag att bönderna gjorde rätt val, blev som jag trodde :)

2010-12-17 @ 20:08:12
URL: http://johannaupair.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback