Paket!

Idag fick jag ett grönt paket på posten från min farmor och farfar. I det fanns en påse med skumtomtar, en påse med ahlgrens julgranar och ett par jättesöta örhängen. Tack så mycket! Blev så glad :) Fick också ett kort från min kära syster, tack!

Idag har jag jobbat men har under största delen av dagen varit med E. På förmiddagen åkte jag med båda barnen till biblioteket för att låna nya böcker. Sedan åkte C iväg med min värdmamma på lunch och lite ärenden så jag och E blev själva. Vi lekte lite i hans rum, var ute en stund i snön och sedan tittade vi på en film.

På kvällen så skulle min värdmamma på någon typ av fest och min värdpappa fick lov att jobba sent så jag ordnade med middagen. Värmde upp soppan som vi åt för någon dag sedan så det var inte så mycket jobb :P Resten av kvällen så tittade vi på tv fram tills min värdpappa kom hem.

Nu har jag precis tagit en dusch och sitter nu och tittar på Sveriges skönaste familjer. Har sett avsnitten förut men det är så skoj så jag kan titta på de igen ;)

Imorgon är det Nyårsafton och snart ett nytt år. En tanke som slog mig idag; om 7 veckor är jag i Sverige!! Det är ingenting :D

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback