Pepparkakslatte

Barnen sover och det är helt tyst i huset, mycket skönt :) Mina värdföräldrar är ute på middag med två vänner så jag erbjöd mig att sitta barnvakt. Var inte speciellt jobbigt för vi tittade bara på ett program om austronauter och sedan var det läggdags. Jag har suttit och fixat med min julklapp till mina värdföräldrar. De ska få ett fotoalbum med en massa kort på barnen som jag har tagit under året. Dock så har jag lämnat ett par sidor tomma så att jag kan sätta in fler under de två månaderna som är kvar :) Hoppas att de kommer att gilla det.

Under dagen så fixade jag med att framkalla kort och hann också med en Starbucks då jag provade en pepparkakslatte och den var faktiskt god. Mycket godare än den med pepparmint :P

Imorgon blir det Skype med familjen och det är 4:e advent imorgon också! Nu ska jag fixa med planering för min resa till Kalifornien.

Johanna

Kommentarer
• Marie

Pappa och jag drack tomtelatte med pepparkaksmuffins igår det var också gott.KRAM.

2010-12-19 @ 12:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback