Regn i December

Idag har det regnat hela dagen och jag har ingen julkänsla alls. Pratade med familjen hemma i Sverige vilket var trevligt :) Jag städade sedan mitt rum och fixade med en massa saker. Resten av dagen umgicks jag med min värdfamilj. Vi gick ut och åt på en kinarestaurang och när vi kom hem så klädde vi granen som de hade varit och köpt. Den är helt annorlunda från hur jag brukar klä en gran, men jag tyckte det var fint. Lägger upp en bild imorgon för jag tog ingen nu ikväll.

Imorgon är det som sagt Måndag igen och jag ska jobba hela dagen. Blir ledig i några timmar mitt på dagen. Får se vad jag ska göra då, det kanske blir julklappshandling. På kvällen har jag Au Pair-möte och vi ska ha lite av en julfest, haha! Det blir väl som det alltid blir; sitta på en stol i 2 timmar.

Johanna

Kommentarer
• Anonym

Ha en riktigt fin luciadag gumman, vi ses snart :).



kram Katarina

2010-12-13 @ 10:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback