Söndag

Skypade med familjen hemma i Sverige på morgonen och det var lika trevligt som alltid :) Efter det så fixade jag en del med olika saker. Jag har börjat på min packningslista till Kalifornien bland annat och jag hann också med att städa mitt rum.

På eftermiddagen tittade jag på den svenska filmen Farsan på youtube och det var en rolig och bra film. Om ni inte har sett den så kolla på den.

Min värdfamilj åkte iväg på eftermiddagen och de skulle inte komma hem till middagen så jag åt rester från igår. När de kom hem så hade de tagit med sig en cheesecake till mig, de hade nämligen varit på The Cheesecake Factory. Det var Brownie Sundae Cheesecake och den var sååå god!

Nu ska jag strax gå och sova. Imorgon är det jobb som gäller. Det är snöstorm ute så imorgon har vi nog en hel del snö :)

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Ditt meddelande:

Trackback